God morgon!

Som  ja skrev igår så sov Viktor till 07.30 men han vaknade till vid 5 tiden så då fick ja bara lägga på honom sitt täcke igen sen somnade han om :)
Funderar på att köra någon stans och handla idag e så sugen på att shoppa men det är inte så kul när man vet att man ska börja träna snart, måste vänta några veckor till så mitt snitt e helt läkt så ja får nöja mig med att gå så länge, men det bara piss regnar hela tiden :(

Sen e ja så orolig över hur ja ska ja göra med mina pollar har ju Bonzo som måste säljas E det någon som vill ha honom så säg till, sen Busan får ja väl ha här hemma till vinter men ja känner att jag har inte tid med henne men e det ingen som kan ha henne så får ja ju ha kvar henne hemma.. Men ja kan tänka mig att låna ut henne på foder ett tag..

Nehe nu ska ja städa och fixa med tvätten :) hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0