Regn regn regn

AAAAA så trisst att det ska regna hela tiden kan ju fan inte vara ute nått, hoppas det blir uppehåll senare så man kan gå  ut en runda,

Nu ligger Viktor och sover, Han somnade i sin babysitter :) så ja tog upp honom och la honom på sin fårfäll han e så söt min lilla gosse och stor har han blivit tror han väger runt 7 kilo nu, sist vi var på BVC var för 2 veckor sedan och då vägde han 6.3 och var 61cm lång, han e riktigt tung nu att bära på :)

Måste ner till min systers katt sen och ge mat och vatten min syrra e i spanien jävla lyx unge hon messade mig igår och dom hade riktigt varm och skönt...
Nehe nu så ska ja lägga mig på soffan ett tag medan lilleman sover man får ju passa på :P
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0