Hejsan!

Sitter här och funderar på att ringa och få en tid till att fixa mina naglar igen trivdes så bra i det förra året trotts att ja inte kunde göra vid dom när dom skulle av för så låga ja på sjukhus :( Men ja har nog bestämt mig för att ha det igen :)

Finns en i Perstorp som gör sånna men tänk så bil ja inte nöjd! Blev så nöjd när ja gjorde det på Familia dom e så duktiga dom som sitter där.

Vägde mig i går ja har gått ner 4 kilo nu på nästan 4 veckor känner mig så duktig :) fick ju på mina gammla byxor weiiiiii fatta glad ja blev slipper mina slitna FULA mamma byxor BLÄÄÄÄ tänker fan inte köpa fler sånna byxor inte ens när ja e gravid nästa gång då går ja hellre i mjukisbyxor.......... bläää ska elda upp skiten..

Idag ska ja och Jenny ner och simma, roligt att hon ska med idag har varit själv dom sista gångerna :( så ja ska hämta upp henne kl 17.30 så Johan får vara hemma med Viktor :) så får som mysa lite tillsammans :)
Fick min nya skiva idag  Absolute 59 ganska bra låtar inte många men några..
E så sugen på en fest snart :P kanske det blir det när vi ska till Heidi och köhler den 20dec :P Viktor ska vara hos mormor då :)
Nehe nu ska ja ta och ringa nagelstudion i Perstorp!!
ha det bra!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0