Ikea :) och Busan :(

WEIIIIII idag blev det Ikea som ja älskar skulle kunna köpa allt men det blir rätt dyrt hehe, Men ett skrivbord och sängkläder till Viktor blev det iallfall skrivbordet är i ek rätt dyrt med det får det va för det var skit fint passade så¨bra i vårt nya kontorsrum.
Har precis ätit fläskpannkaka skit gott, och nu sitter ja här i en jävla röra haha bland papper och skit johan satte upp skrivbordet och lämnade allt kvar på golvet och stack till jobbet SHYST som fan.. jaja han får ta det när han kommer hem... haha

Viktor sover som en gris nu haha han blev trött av shoppingen på Ikea haha men ha var så duktigt bara skrattade hela tiden inget gnäll alls..
Har tänkt mycket om ja ska ta och sälja Busan med för det är ingen som rider på henne och ingen borstar henne ja hinner ju inte ja har ju Viktor ja måste ta han om, men vissa fattar inte det dom bara tar förgivet att ja ska ta hand om henne och fodra henne och mocka varje dag, det är nämligen inte bara min häst utan min lillasysters med..
Men det bli nog att ja säljer henne  vill igentligen inte  men vad ska ja göra synd om henne om hon bara ska stå här..
Som Johan säger det kostar ju  att ha henne inte för mig kanske men för Johan halm och hö och kraftfoder men Johan är så snäll ja behöver ju inte betala det,
Ush bara tanken på att aldrig få se henne mer det hugger i magen har haft henne sedan hon var 4 månader och nu är hon 6 år och har föl.... ush ush ja vill inte :(
Nu ska ja gå ut och pussa på min Busan bara för det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0