Såå fint väder!!

Idag har ja varit flitig...
Emmelie och ja var ute och gick en runda i morse typ vid nio och sååå skönt det var gjorde det i går med,,
Sen när viktor hade fått middag så gick vi en lång runda till sen stannade vi och drack kaffe hos farmor,
har gett min fan på att ja ska ner 20 kilo och man måste ju börja någon stans så nu är det inget godis ingen pizza MEN massor av motion...... kommer att gå 2 gånger om dagen känner mig redan piggare faktiskt har bara gått en vecka har bytat mina mat vanor också inget vitt bröd och inget socker.... ska väga mig i morgon hos mamma får se om det har hänt något :)

Nu häder det mycket med Viktor han pratar och skrattar för fullt och han väger 8 kilo så han e tung kan ni tro....
han sover fortfarande hela nätterna så ja har inget att klaga på... :) snällare unge får man leta efter...
Och ska snart börja med smakpotioner ska bli kul och se hur han reagerar.. haha

Nu ska ja ta tvätten ha det bra :) HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0