Söndag :)

Nu har ja bestämt mig ja ska ha kvar Busan ja får faktiskt ta mig lite tid till henne när Johan e hemma.. Han jobbar ju inte så mycket på vintern så ja har nog lite tid ändå ja tid har ju men Viktor kan inte lämnas ensam och ja vill inte ha honom i den dåliga stallen ja dålig och dålig men luften är inte så bra där inne..
Så idag har ja städat hela stallet medan Viktor låg och sov ivagnen utanför men måste mocka ut boxen också men det får nog bli i morgon om Viktor vill sova nått då hihi
Ska försöka fixa hem en pall spån också var ja nu ska köpa det BILLIGT :) får höra mig för om någon säljer billigt.. kanske ni vet någon??

Idag blir det pizza med Heidi och Köhler brukar vara söndags nöjet :P alltid lika trevligt..
Tror ni att Johan hjälpte mig att plocka undan igår NEJ!!! han slängde sig på soffan direkt... ååååååå skulle kunna strypa honom han säger bara aaa det tar ja sen så vet han att ja gör det ändå för ja hatar att ha massa skit på golvet..

Nu ska ja slänga mig idushen har fullt med spindelnät och skit på mig inte så mysigt :(
Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0