Sommarvärme :D

Shitt vad glad man blir av detta fina vädret :D :D :D det är ju varmt också, Men det behövs faktiskt REGN snart, det är så torrt!! gräste växer inte och det blir dåligt med bete :( men men hoppas på lite regn och då kan det kommer på natten haha..

Nu är ju Busan på ridskolan i Perstorp och det går super bra hon verkar trivas, Maja red henne på lektion i går och det gick toppen :D Busan blev trött fort men det gick jätte bra hon går bara 1 lektion om dagen nu så hon ska vänja sig... Asså ja älska den hästen hon e min ögonsten har haft henne sen hon var 4 månader min lilla snutta.... saknar henne här hemma ihagen, men hon ha det bättre bland alla barn och hästar...

Ja som sagt så har ja börjat gå ner lite i vikt nu, har ju börjat på kostrådgivning i Örkelljunga och ja var på min första vägning i går och ja hade gått ner 2,1 kilo på 2 veckor och mer ska det bli är så stolt över mig själv..... nu är det bara att ge gärnet!!!
Vår bil.... Vi  såååå nöjda med den.. det rymmer hur mycket som helst, var och handlade i går och så kom ja på att ja hade vagnen där bak men ja fick in alla matkassar ändå KANON!! hehe trodde inte volvo V70 var större än Passaten men det var den visst haha..

Shitt nu måste ja passa på att ta tvätten nu när viktor sover... hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0