SNÖ!!

Idag har det fan snöat hela dagen!! såå trisst har inte kunnat gå ut alls idag..
Busan därimot tyckte det var skit kul haha bockade runder i hela hagen haha så roligt att se..

fick en kommentar av Sofia som köpte Bonzo JA ja måste ta mig i kragen och hälsa på honom men det är så svårt nu när ja har viktor så ja får ta det en helg när Johan kan vara hemma med honom..
Bonzo var ju Busans första föl och Busan är min ögonsten så Bonzo ligger mig varmt om hjärtat :)
Var ju inte riktigt planerat att ja skulle bli gravid just när Busan skulle föla så ja hade ju inte så mycket tid för både Busan och Bonzo, Men den dagen han föddes då var ja där från morgon till kväll och dessutom höggravid haha
Han föddes kl 06.30 den 22 maj Min svärmor ringde och sa att fosterhinnorna syntes så ja for ju ner till stallet ringde min mamma som trodde att det var ja som skulle föda haha
men nått gick fel Bonzo kom med huvudet först och ett fram ben så han satt fast, så ja fick ringa Cristian Hansson han som jobba på Tullstorp han var där inom 10 min, då var det dax han fick gå in i Busan och fick tag på Bonzos ben och drog ut honom på ett kick ååååå gud vilken lite plutt där kom han var ju sååå söt lilla Bonzo..
sen reste han sig efter bara en kvart..
Funderar på att ta fler föl på Busan men då ska ja inte vara gravid haha lite jobbit kan ja säga..

Till sommaren komma ja nog köpa mig en häst saknar att rida som fan..
just nu rider ja ju lite hos Torun men det är ju inte så ofta, sen är det ju lättare att ha dom hemma.

nehe nu ska ja slänga mig i soffan för VIktor sover nu så man får ju passa på hihi
hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0