ja blir så trött!!

varför ska man snacka skit för??   edu avundsjuk kan du ju säga det.. men låt mig vara ifred..


Viktor var duktig idag somnade dirket bara la honom i sängen och gick ner... e såååå stolt..

Just nu kollar Johan på Lillajönssonligan haha ja e inte road av det så ja satte mig här en stund, Men ja e trött som fan redan så det blir nog sängen tidigt idag skönt......
Sen i morgon ska ja ner och handla lite för vi har inte så mycket i kylen haha måste köpa nya blommor till hallen också för dom andra var ju så fula så ja slängde dom :D

Ska fortsätta städa fin rummet i morgon och putsa mina köksfönster ser knappt ut genom dom haha och sen ska vi ha kalas på söndag så det är ju kul om man har rena förnster då...
Sen måste ja börja och sy mina köksgardiner, fyndade ju tyg på Ikea för 19 kronor metern :D så ja köpte 8 meter tyg för 150 kronor det kallar ja FYND.. kanske ja skulle börja mäta upp tyget nu kanske??? hummm eller soffan????

nja ja ja får väl börja med gardinerna ändå..
hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0