Väntar på Emma och hennes barn :D

Snart kommer Emma och hennes barn hit ska bli roligt vi ska fika lite sen gå en runda i det fina vädet :D
Shit har ju fan varit över 10 - i natt blää tur man inte har fixat irabatterna för då hade ju fan alla blommor dött haha tur man e lite slarvig ibland ;)

Nu har ja kommit igång med Viktklubb igen äter bara 1300 kalorier omdagen och lite träning på det eller ja rida och gå och så ska ja köpa mig en cyckle och en barnstol så Viktor kan hänga med, blir kanske till helgen vi köper det får se..
Så nu ger ja gärnet inför sommaren.... denna gånger ska ja inte ge upp.....

I morgon blir det läkarbesök inte för Viktors del utan MIN!! ska kolla min mage som inte vill dra ihop sig efter förlossningen tror själv att mina magmuskler har slöppt från själva fästet :S hoppas det går att träna bort annars blir det nog operation :S så alla som har sett mig efter förlossningen tror att ja ska ha en till skit kul och få höra sånt ju... MEN NEJ DÄR E INTE EN TILL PÅ G.................... :( mår jätte dåligt över detta... så ja hoppas att dom kommer fram till nått bra i morgon..

NEhe nu ska ja ta upp bullar från frysen för Emma kommer snart :)
HEj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0