Crosstrainer

Idag kom den ÄNTLIGEN!!! nu ska ska ja fan ta mig i kragen och börja träna på den!
har sagt så många gånger att ja ska gå ner men inge händer! fy på mig!!! ush vill inte se ut så hära!!
För nästa höst kommer ja att operera min mage har delade magmuskler efter båda graviditeterna! och fick som sagt väldigt STORA barn haha!
och fick väldigt mycket bristningar :( och efter två snitt e den inte så fast längre! hänger :(
Men tur så finns det plastkirurger! så det blir på citadellet i Landskrona! Men måste gå ner allt först annars blir det ju inte så snyggt!
Kommer kosta en del pengar om ja inte kan få det betalt av staten ska ta reda lite på hur man ska gå tillväga! tror det blir igenom vårdcentralen som sedan skicka en vidare till en kirurg! håll tummarna för mig en ni snälla :)
Annars får ja slänga upp 50.000 själv :S men ja vill inte må dåligt så det är det värt!
Nehe nu får ja väcka lilleman som har sovit midda!
hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0