Läkaren

Varit hos Läkaren idag och det gick bra, Hon förstod jätte bra och hon undrade hur ja hade kunnat jobba så länge som ja gjort med så många tunga lyft mm vi har på jobb!
Hon kände och klämde på mitt bäcken och sa att ja du har nog svår foglossning!
Inte så konstigt då att ja haft så jävla ont!! :(
Så nu blir det vila och ja får inte anstränga mig utan ja ska göra allt i min takt, och Viktor får lov att vara på dagis ordinarie tid så det är ju super för då kan ja vila lite också!
Viktor är sjuk 3 dagen med feber hoppas den vill ge med sig snart, Just nu ligger han och sover middag så han får sova så länga han vill så han blir piggare! synd om honom!
Min sömn e ju helt rubbad :( är uppe på toa säkert 4 gånger per natt :( sen vaknar ju Viktor med ett par gånger så man e ju som en sombie på dagarna :S jaja så är det att vara gravid och ha barn bara att vänja sig!
Nehe nu ska ja fixa lite annat innan Viktor vaknar! ha det GOTT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0