Måndagen från helvetet!!!

Fy fan vilken Måndag... Upp kl 04 ut och ja eller NEJ inte röka var det ja! in med en snus sen ut och fodra hästarna, lät dom stå innen i dag vilket var tur för det har ju verkligen regnat hela dagen :( Sen in och käka frukost vilket bestod av yogurt, sen hopp i skorna och iväg till jobb... Jobbigt att inte få röka innan man går in vilket ja alltid gör innan  ja börjar jobba!! Ush skit svårt!!!
 
jaja bara in och byta om dricka kaffe sen 05.20 var det dax att börja jobba...
OCH ja precis allt strulade idag, ja höll på att få vannsines utbrott på maskin helvetena vi har!! och ja som sagt lite små irriterad över att inte få RÖKA!! GAAAAAAAAAAA!!!
Men lugnade mig rätt snabbt, Mia min arbetskollega hon vet hur ja har det så hon peppade mig hela tiden :) skönt att ha lite pepp ibland...
 
Dagen flöt på ganska fort för ja hade ju som sagt att göra hela tiden då det var en jävla röra hela tiden, jaja tiden gick fort iallafall... Sen var det ju dax för kafferast..mmmm och ja då brukar ja ju byta om och gå ut och röka! mmm och det gjorde jag för vi får ju inte snusa på jobb heller!! :/ och där satt ju Synne och röka! och ja kunde inte låta bli att fråga om ja fick ett bloss :/ och det fick ja! :( jaja det var också det ända på hela dagen!
in och jobba några timmar till sen var det dax att gå hem! :)  
Ja detta var min dag och mitt icke rökande!
 
I morgon kommer nog min onecigg det ska bli spännande och se hur det funkar :)
 
Ha det gött alla! / Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0