blir så trött...

fattar inte vad jag gör för fel... facebook e fan rena jävla skiten orkar snart inte ha kvar den längre det fördärvar mer än vad det gör nytta, jag vill ju ha kvar den för att kunna prata med mina vänner som jag inte träffar så ofta.. so. ni vet har vi ju bytat kök och det sticker verkligen i folks ögon verkar det som för det första så säger vissa att ikea kök kan man ju verkligen inte ha hur tänker man om man sätter in sånt? ? ja vi e kanske dumma i huvudet för att vi valde det? tydligen. . men vi e faktiskt nöjda sen sa vi att vi kanske vill byta kök en gång till ivårt liv och då kan mqn göra det utan att behöva lägga flera 100.000 kr för det.. så idag valde jag att ta bort alla sånna vänner som bara påpekar negativa saker hela tiden.. har mina riktiga underbara vänner kvar... för vi vet var vi har varandra :-) ish var inget roligt alls att behöva ta bort vänner för alla blir ju sååå sura.. men men det är ju jag som ska må bra ju... idag är det fredag underbart ( mys kväll)

Kommentarer
Postat av: Camilla Bohman

De är bara avundsjuka! Lyssna inte på deras skitsnack! Kram

Svar: tror jag också! men ja vet inte!
Malin

2013-02-22 @ 10:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0