e jag en dålig männsika?

ärligt ni som är mina vänner? är jag en dålig människa? vill så gärna vara en bra vän.. men hur vet jag om jag är det? har så många gånger blivit sviken på många olika vis? blir man likadan själv då? alltså sviker man tillbaka då? jag försöker att vara en bra vän igenom att finnas och lyssna, stötta om det behövs, sen om någon snackar skit om tex mina vänner ska jag då säga ifrån eller vad ska jag göra? eller ska jag bara lyssna och ta in och inte berätta dett för min vän eller vad? ush jobbig detta.. vill bara veta hur folk ser mig? så snälla skriv en kommentar anonym eller inte spelar ingen roll. .. jag har kanske inga vänner alls?? :-( alla kanske hatar mig?

Kommentarer
Postat av: Camilla Bohman

Jobbigt att läsa att du går i sådana tankar, det ska inte någon behöva. Jag har själv funderat på detta, vad gör man för fel? Men jag tror inte man gör något fel, det är personen som avviker som gör fel han/hon som sviker gör ju ert enormt fel!
Lita bara på dig själv som person och så du beskriver dig själv, omtänksam och finns alltid där, är precis så du är! Om någon inte gillar detta, då är det den det är fel på inte du!
Hoppas du kommer på bättre tankar snart! Kramar från en som var bästis med dig när vi var små av en anledning, du var den bästa vännen man kunde ha!

Svar: Camilla! Så glad jag blir!! Ja just nu vet jag varken ut eller in allt jag gör blir fel! skulle jag skriva nått på¨fb tex så tar ju alltid fel person åt sig! hur kan det vara? Tack camilla!!! <3
Malin

2013-02-22 @ 14:54:41
Postat av: Linda

Gumman du ska skita i om folk tar illa åt sig om du skriver något. Det är ditt liv och du är lycklig/glad över något och behöver inte andras tråkiga negativitet.
Rensa bort alla energi tjuvar, riktiga vänner är inte avundsjuka eller snackar skit. Man gläds med sina vänner oavsett!!
Om
Någon snackar skit om mina vänner ber jag personen som gör det att inte prata om henne/honom på det sättet med mig och berättar endast om det är riktigt elaka saker. Personen det snackas om behöver lnte beta allt kanske.

Jag saknar dig men jag vet samtidigt att om jag skulle behöva dig så finns du där. Jag gläds med er med flytten och älskar ditt nya kök. (Ser framemot en vin kväll där) i sommar måste vi ses!!

Du är en bra vän men tyvärr så oroar du dig nog för mycket om
vad andra tycker om dig. Skit i dem du är du!
Puss och kram Linda (pumba)

Svar: <3
Malin

2013-02-23 @ 07:10:50
Postat av: Heidi

Hörredu! Med den goda pasta bolognese ;-) som du gjorde i lördags så e du ingen dålig människa! Glöm inte det! Kram till dig.. En jättekram!

2013-02-27 @ 17:06:06
URL: http://lantis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0