Heltid :)

Jobbet igår gick bra tills jag fick så jävla ont imagen så jag knappt kunde stå upp! kändes som alla tarmarna bara knöt sig! AJ!!! fick köra hem lite tidigare från jobb för det gick bara inte att vara kvar!
Kom hem och hade lika ont! ( magkatarr) mm har ej haft det på 1 år men nu är fan skiten tillbaka!
 
Kanske inte så konstigt med all dålig mat jag har ätit! Mackor e fan rena skitet! Så nu blir det sallad och nyttig mat inget kaffe och fett!
Har också fått ett tråkigt samtal från ett par vänner! Men bara dom mår bra så mår jag bra förtår hur jobbigt dom tycker allt är! Men som sagt jag finns här för er det vet ni!
 
Här hemma e allt mest upp och ner, en jävla röra nu när vi renoverar och jag mår så sjukt dåligt över denna röra så jag e helst inte hemma! 
Johan e stressad jag e stressad vilket leder till irritation så det blir en del små gnabb :(
jaha allt blir väl bra till slut hoppas jag!
 
Nehe nu ska jag hoppa in i dushen!  hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0