Mitt i veckan!

Jaha då var det vardag igen! Jobbar mån tis halvtid sen kommer jag gå upp till heltid igen! Hoppas bara jag klarar det! men har inte så ont längre så det kommer nog gå bra! :)
 
Just nu e jag inne i en period igen som ja hatar! Stressad och deppig fattar inte varför för jag har ju inget att stresa över!  Men men det är väl sånn ja e helt enklet! :)
 
Köket går framåt, tapetserar idag, sen väntar vi bara på bänkskivan som kommer nästa fredag :) sen hoppas vi att vi kommmer vara klara :) Målade allt igår också så allt e färdigt med den biten :)
Sen blir det väl lite inflyttnings fest skulle ja tro för våra närmsta vänner! eller dom som ja bryr mig om och umgås med :)
Kommer nog bli skit kul :P 
 
nehe dax för att göra nått idag kanske! :) hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0