tisdag

jaha hann byta om på jobb idag sen kom min chef ut och sa att jag skulle till örkelljunga och jobba istället grrrr så förbannad jag blir vafan kan dom inte räkna rätt för med folket.... jaja byta om igen och körde ner till andra fabriken när jag kommer ner där ja då hade dom tydligen allt folk.... på väg ut igen då! men dom hann kalla in mig igen då dom hade räknat fel igen så jag fick stanna kvar iallafall ;-) gick jätte bra att jobba där idag kände att jag fick kontakt med folk jag inte gillat innan :-) jätte roligt faktiskt... ser framemot och jobba där igen.. dagen gick fort, hämtade Linnéa på dagis hon var där själv idag för viktor har troligtvis öroninflammation :-( men han såg bättre ut idag så han kan nog gå till dagis i morgon igen :-) sen hem och göra alla bestyr och nu ligger jag här på soffan och e helt slut, Johan e på möte så jag har hela soffan och tven för mig själv :-D nu ska jag kolla lite tv sen blir det sängen.. GODNATT ;-)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Låter som du haft o göra idag :-)
Men det positiva i det hela är att man har ett jobb at gå till. Klen tröst kanske..
Kramar

2013-02-27 @ 17:07:49
URL: http://lantis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0