tjej middag och vin :-D

igår var jag hos lotta på tjej middag :-) skit kul hade vi, åt och drack gott snackade en massa skit och hade skoj... men som vanligt så går ju tiden så fort när man har kul, bror och janni hämtade mig vid 00 tiden sen hem och sova, har ju varit ganska krasslig med halsont och lite feber så jag behövde sova kände jag... vaknade vid 08.30 av att Johan hade gjort frukost med nybakade bullar :-) så gott.. åt fast jag går på lchf jaja får träna lite extra i veckan som kommer ;-) kollar på melodifestvalen nu... om jag ska vara ärlig så är den så boring... jaja får väl hålla ut.. haha hoppas alla haft en bra helg änså länge :-) hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0