Vänner??

Ja vad är vänner?? Jo vänner för mig är dom som alltid finns där och inte snackar en massa skit och sånna som inte är avundsjuka på en! Hallå? ja fattar verkligen inte vad problemet är? Men Johan förklarade det för mig ( det handlar fan bara om avundsjuka) Och det var verkligen rätt person att säga det, då många är sura på Johan och dom för att dom har så MÅNGA maksiner mark mm!! Men hallå! Hur fan tror ni att dom jobbar??? " timmar om dagen eller?? EEE nej men 10 timmar om dagen 7 dagar i veckan! konstigt att det går bra då kanske! Sen kom ju jag in i bilden! Ja precis! och enligt MÅNGA inte mina vänner då! tror att ag lever på Johan!!!! Klart jag gör! Ni e ju för helvete helt jävla väck! Jag jobbar på gille 80% och har ut en lön på 15.000 i månaden!  Och dom pengarna gör jag vad jag vill med! hästar mm bil mm! Så nej Johan har inte köpt min häs,t mitt släp eller min nya Mercedez UTAN JAG HAR betalt varneda jävla krona på dom grejorna själv!
Ush fy fan vad irriterad jag blir när folk snackar en massa skit! Ja sen har vi ju också renoverat köket! Visst blev det fint? Åhhhh nej det kan man ju inte säga för man e ju sååååååå avundsjuk! sen e där dom som tycker det bilr så fint och verkligen menar det och är glada över att vi fått nytt kök! Herregud drar snart av mig håret över alla dessa jävla fuckers!!!
 
Så då fick jag avreagrat mig! Kom fan inte och tro att ni e mina vänner sen bara!! Ni som är mina vänner vet verkligen det för ni e inte avundsjuka....... Ni som är avundsjuka jag dra åt helvete och skaffa er ett liv!
 
Tack och hej leverpastej!
 
Och ni som tar åt er är ju som sagt avundsjuka!! hahahahahah!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0