1 månad har gått

jaha en månad Har gått sen ja blev opererad, allt gick bra och jag hade inte så ont som jag torde jag skulle ha.. låg kvar på sjukhuset i 2 nätter mest för att jag hade drenage och kateter, när jag äntligen kom hem så blev jag mycket piggare och hade inte alls ont, stallet fixade mamma och finaste Heidi tack så jätte mycket dör hjälpen och tack syster.. så i morgon ska jag börja jobba igen men får ej lyfta tung nu på 2 månader men skönt att jobba iallafall hatar att sitta hemma och inte kunna göra nått.. Sen har jag sålt mini och köpt en ny häst som är 8 månader som heter Merwin och allt går framåt med honom, när han kom så var han nästan rädd för sig själv.. men efter en vecka så följer han mig som en hund och e inte alls rädd.. känns så bra ;-)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Tack själv! Så mysigt att pyssla istallet :-)

2013-01-08 @ 21:19:59
URL: http://lantis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0