måndag...

jaha måndag idag.. åkte till jobb vid 04.30, jobbade fram till 11 sen pallade jag inte mera.. sjukt ont igen så nu får det vara nog så jag har jagat min läkare hela eftermiddagen :-( så nu hoppas jag hon ringer i morgon för jag har en del frågor till henne.... ja sen hade Johan rivit mera i köket när jag kom hem.. mm kan man säga hela köket så ut som kom och hjälp mig och dö... jaja bara att börja städa och torka precis allt... men sånt får man ju rräkna med..... Merwin e jätte duktig nu leder han in och ut från hagen utan problem inga stopp... han e väldigt nyfiken och framåt kommer gärna hagen och myser och vill kelas :-) ska snart börja lite mer med honom tex lyfta ben kunna rykta hela han, just nu kan jag bara röra hans framdel. . och nya människor går inte alls då blir han jätte nervös och rädd... han får lära sig :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0