masskrock

fy fan vilken olycka som hänt idag.. och som jag tänkt på alla närstående till dom som omkom :-( usch... hoppas ingen av mina vänner eller närstående var med i denna hemska olycka.. sen blir jag så jävla förbannad! hur kör folk? bara för att man har dubbdäck kan man inte köra hur fort som helst. .. sen håll avstånd för fan.. nog om detta. har som sagt varit hemma idag för jag väntar svar från min läkare som inte kan höra av sig!!! hur jävla svårt kan det vara att ringa och fråga hur jag mår? nejdå! skit i det hon mår nog bra... sen renoveringen av köket går framåt, vuxna har rivit ut allt och i morgon ska vi sätta upp nytt tak och regla upp en vägg ;-) eller jag ska bara titta på Johan och snickaren får reda det själva ;-) nehe nu får jag nog natta barnen dom började bli otåliga. ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0