tisdag

jobbet igår gick bra men inte helt hundra fortfarande lite ont, ringde läkaren som nu har bestämt att jag ska jobba halvtid i 2 veckor sen får vi se om jag kan jobba 8 timmar med lite lyft :-) hoppas på det för att vara sjukskriven e inte roligt.. ja sen i morse när jag skulle släppa ut hästarna såg jag att merwin gade ett stort skavsår på bogen :O kollade närmare och inser att han har löss :-( fy fan bara tanken så kliar det övet hela min kropp!!! men in och hämta flusa och droppa över ryggen så hoppas ja att jag får bort skiten... tog busan också ifall ifall... har precis kommit in, har varit och åkt pulka med viktor på åker :-) han tyckte det var super kul, linnea somnade på soffan så hon fick vara hemma... jaha nu ska jag fördriva tiden innan jag ska börja jobba kl 18.15.. ha det gott alla :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0