vardag

jaha då var det dax för jobb igen :-) får väl se vad jag kan göra på jobb för ja får ju inte lyfta så ja antar väl att jag får gå och drälla :-( jaja men hällre det än art gå hemma och ha tråkigt... ska bli kul att träffa alla iallafall :D nu är det dax för middag sen ska ja lämna barnen på dagis och som dom har längtat efter denna dagen dom verkligen älskar sitt dagis :-) en sak jag funderat på varför e vissa dagar så sjukt depprimerande? och vissa sjukt roliga... eller e det jag som e konstig? mår så konstigt nuförtiden ? men fick reda på att nu efter en sådan operation kan man må dåligt tydligen är kanske därför? jaja idag e en glad dag iallafall :D

Kommentarer
Postat av: Heidi

Malin, manodepressiv är mitt mellannamn. Upp som en pannkaka o ner som en sol. Så är det varje dag, varje vecka. Haha!

2013-01-08 @ 21:18:16
URL: http://lantis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0