Helg :)

Fredag- Blev en promenad med Linnea som slutade på 1 mil :) herregud vad träningsvärk jag hade på kvällen kunde knappt stå upp haha! jaja men då har det i alla fall gjort nytta :) och linnea gillade att vara själv med mig lite :) Viktor fick åka med pappa och gräva för han orkar inte gå så långt :) Mycket!! trevlig promenad måste ja säga!!
På kvällen kom Janni och bror hit och käkade pizza med oss.. mycket trevligt då jag inte träffar min kära bror så ofta så det var väldigt roligt:D Blev en del vin också... hihi!
Lördag- Ja Johan har grävt idag också så jag har passat på att tvätta och städa och bädda rent och fixat en del i stallet....
Ikväll blir det lugnt bara en skön hemma kväll själva¨:D lite god mat också...
I morgon har vi inget planerat heller så vi får se vad vi gör! kanske blir badet med barnen om Johan vill hänga med :/ haha han e inte jätte glad för att bada!!!:(
 
Nu vill ja ha vår och värme kan någon ge mig det??? SNÄLLA??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0