Helgen

Jaha då var det söndag igen! Fan vad helgen går fort.. har hunnit med lite i alla fall...
Fredags så klippte o färgade jag håret igen blev ganska så mycket ljusare denna gången men inte riktigt som jag ville! men det tar ju ganska många gånger innan man får ljust när man varit mörk :) Blev nöjd i alla fall så det är ju bra!
Lördag ja då slappade vi mest på förmiddagen :) Fick några fina sms av min fina vän Heidi :) saknar dig kompis! Måste verkligen ses snart! 
Försökte koppla in kameran i stallet vilket vi inte lyckades med, Men påkvällen blev det lite panik då busan började få syptom på att det var  fölning på G så jag fick sätta ut hela modemet istallet så jag kunde se henne från mobilen :) Men det var lugnt hela natten sen och idag har hon inte visat nått alls, så antagligen förvärkar :)
Jobbar 4 dagar som kommer nu sen har jag semester i 2 veckor :) GÖTT ska det bli! Hoppas bara på lite mera + grader så man kan vara ute utan att frysa:)
Söndag Ja idag har vi vår städat lite ute.. Sen tvättade vi bilen och så körde jag och Linnea och handlade mat till veckan som kommer.. Så nu håller ja söndag eller nja snart ska först göra lite pannkakor till kvällsmat :)
 
Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0