oj då..

förlåt att jag inte bloggat på ett tag, har verkligen inte haft ork eller tid.. fullrulle hela helgen, vi hade folk på fredagen ocj sen på lördagen var vi iväg på dagen sen var vi och bowlade med byalaget och det var jättekul skönt att få vara barnlediga en kväll natt :-D
jobbade halva måndagen sen pallade jag inte längre så sjukt dålig stämning på jobber det tisslas och tasslas usch så falskt. . blir så trött på det.. finns inte en enda man kan lita på längre. . jo en och hon vet att jag litar på henne och hon kan lita på mig, finaste josse hon finns alltid där när man behöver henne. . puss på dig min fina vän.....

ja sen blev ju Linnéa sjuk så nu får jag vabba resten av veckan, hoppas bara hon blir bra snart..

sen fick jag ett mycket tråkigt samtal i tisdags, igår då jag.. inget jag vill prata om nu.. men personerna vet att jag finns här för er dag som natt ♥ älskar er båda så mycket....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0