Onsdag...

Jobbet i måndags gick bra :) Igår var det värre än någonsin allt gick bra men det var så konstig stämning i teamet! Är så trött på allt skitsnack på jobbet, folk går bakom ryggen på en och många snackar skit om varandra! Vill verkligen inte vara kvar längre! vill hitta nått annat!
Men var hittar man jobb nu förtiden? Finns ju inga! alla jobb som finns just nu kräver utbildning :(
 
Jag skulle vilja jobba med hästar det hade varit en dröm faktiskt! Kanske inte och mocka skit hela dagarna,men pyssla och fixa i stallet rida mm! jaja det kanske kommer det vet man aldrig! har ju varit på gille nu 10  år känner att min kropp säger ifrån! ont i handlerdena axlar rygg mm!
 
nog om det! Våren verkar vara påväg! och det är sååå underbart! varmt och gott och fåglarna kvittrar! det spritter ju i hela kroppen av att vara ute nu :)
min förkylning verkar släppa nu har ej ont i halsen längre så nu kanske man kan börja träna lite smått!:)
Ska bli spännande och se hur mina skor känns :)
Nehe nu får jag sätta fart här hemma ska ju jobba ieftermiddag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0