tråkig

jaha nu väntar jag bara på att köra till jobbet men vi måste äta först men jag vet inte vad vi ska äta, varför är det så svårt att komma på nått och varför kan johan aldrig göra någon mat?? Nää då det ska jag göra alltid....
har lagt in att jag vill ha semester då busan ska föla :-D hoppas dom går med på det bara... hon e räknad till den 1 april så vi får hoppas att den kommer itid :-) ska bli så kul och få en bebis att mysa med istallet ;-) har ju merwin men han börjar bli ett monster nu haha helt vild e han biter i allt och ska bara leka ;-) på fredag ska han iallafall kastreras så jag hoppas han lugnar sig sen...
nehe mat var det ja.. ha det gott alla :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0