besviken. ..

hatar att bli besviken. . Vafan säger en sak men gör en annan? ush tvi...

idag har vu iallafall haft betessläpp 2000 pers var anmälda så här var typ 2500 personer. .
allt gick bra förutom att folk inte har vett i kroppen och ska krypa igenom staket för att se så mycket som möjligt. .. idioter för fan det är djur vi tittar på som inte är vana vid så mycket folk.. drog nästa ner hela hästarnas hage :-( jaja nästa gång sätter jag på strömmen så ska dom få känna på elstötar ;-) nähe nu får jag hoppa in i duschen David och madde kommer idag :-) ha en trevlig lördag alla.. puss på er. .


Kommentarer
Postat av: Camilla Bohman

Hahaha förlåt att jag skrattar, men jag skrattar åt att du ska sätta på strömmen nästa gång! De gör du rätt i, så fattar de kanske?? Kram!!!

2013-05-04 @ 19:25:26
Postat av: Heidi

Du! Ett litet leende? ;-)
Skojade bara. Hoppas att allt är bra! *saknar*
Kramar vännen!

2013-05-06 @ 21:04:35
URL: http://cirkusistan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0