förlåt..

har inte blivit mycket bloggande då jag har haft massor att göra.. jobbat hästar barn hus ja fan allt! johans säsong är kommen VÅRBRUK.... ush e så jävla jobbig tid vill jag lova.. har inte mycket ledig tid just nu :-( men nu har vi en massa röda dagar att se framemot ;-) det gillar vi, då hinner jag göra lite iallafall :-) idag jobbar jag eftermiddag sen i morgon e jag ledig igen från gille men blir en massa jobb hemma i morgon då vi ska ha betessläpp på lördag och det ska ställas i ordning mm.. just nu fick jag några minuter över i solen innan det är dax att fixa middag och sen köra barnen till dagis sen jobb... semester är också planerad i sommar :-) ska åka med ett par vänner till jämtland ska bli så jäkla roligt :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0