tjej kväll på casa..

jaha då var denna helgen över... men så roligt jag har haft :-)
fredags så var bror och janni här och käka och så kliåpte janni mig och färgade håret blev super :-D
sen rymde merwin i från hagen ellee nää han hade sprungit lite fort och brakat in i staketet. . men det gick bra att fånga han igen och sen var det lungt. .
lördags fixade vi lite hemma och tog hem husvagnen och tvättade den och gjorde iordning den till besiktningen. .
på kvällen var det dax för tjej kväll jag och janni och grannen maria var nere i Perstorp och drack vin sen var det casa som gällde hade jätte roligt och gud vad jag behövde komma ut bland folk :-) det ska jag verkligen göra om snart :-)
idag har vi slappat och firas morsdag hos mamma.. och i morgon är det eftermiddags jobb....



några bilder från kvällen. ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0